sobota, 19. januar 2013

Digitalno slikanje

Kar nekaj časa že raziskujem Adobe Photoshop in možnost digitalnega ustvarjanja, risanja ter slikanja. Odločil sem se, da bom objavil nekaj vodičev za uporabo programa in določene nastavitve za risanje in slikanje, ki sem jih sam izbrskal na internetu. Upam, da vam bodo te informacije prišle prav pri vašem ustvarjanju. Risanje in slikanje je moj hobi, sem začetnik, vendar me digitalno slikanje zelo zanima.
Presenečen sem bil, kako zelo je podobno standardnemu slikanju. Čopiči, barve, nastavitve, ko se lotiš digitalnega slikanja je največ težav predvsem s programom samim in nastavitvami, ki jih je kar veliko. Sreča pa je, da so danes vse informacije na voljo na internetu. Na vsak problem lahko poiščemo rešitev v iskalnikih ali brezplačnih video posnetkih na Youtubu. Veliko je tudi spletnih strani, ki ponujajo e-tečaje, ki so bistveno cenejši od klasičnih tečajev.
Za slikanje uporabljam majhno tablico Wacom Bamboo, ki sem jo kupil v Hoferju. Mislim, da je zelo dobra in zame ter moje sposobnosti več kot dovolj. Tudi nekateri profesionalni ilustratorji uporabljajo samo to tablico pri svojem delu. Za ustvarjanje logotipov ali slik v vektorski obliki uporabljam tudi Adobe Illustrator. Naj za konec dodam še svojo prvo digitalno sliko.

Skica
Kuščar


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...